( http://preobrazhenie.paskha.ru/Bogosluzhenie/Malaya_Vechernya/ )
Главная
Богослужение
Малая Вечерня

На Малой Вечерне

На Господи воззвах: поставим стихи 4. И поем стихиры, глас 1: Подобен: Небесных чинов:

Иже с Моисеом глаголавый древле / на горе Синайстей образы, глаголя: / Аз есмь Бог Сый; / днесь же на горе Фаворстей преобразися, / началообразное показуя, лучами облистаяся. / Темже, Христе, величаю Твою силу. [Дважды]

С Моисеем говоривший в древности / на горе Синае посредством образов, / говоря: "Я – Бог вечно Существующий", / Он же в сей день на горе Фавор преобразился / первоначальный образ наш показывая, лучами заблистав. / Потому, Христе, величаю Твою силу [Дважды]

Поемь особь Твоя, Христе, ученики, / Петра, Иакова и Иоанна, / волею на гору сих возвел еси, / чудо страшное показав / и нестерпимое Божественнаго пришествия Твоего издалеча / присносущное благолепие.

Взяв особо, Христе, Своих учеников: / Петра, Иакова и Иоанна, / по Своей воле Ты на гору их возвел, / чудо страшное показав / и издалека явив Божественного пришествия Твоего / нестерпимое вечное благолепие.

Твоего, Христе, пришествия непостижимаго / трепетни бывше апостоли древле, / ниц на землю падше, / Божественней Твоей дивляхуся силе: / солнца просияв светлее, Блаже, / неизреченною силою Твоею.

От Твоего, Христе, непостижимого пришествия / в трепет некогда придя, апостолы, / ниц на землю пав, / Божественной Твоей силе удивлялись, / когда Ты светлее солнца просиял, Благой, / неизреченною силою Твоею.

Слава, и ныне: глас 8:

Мрак законный / светлый преображения прият облак, / в немже Моисей и Илия бывше / и пресветлыя славы сподобльшеся, Богу глаголаху: / Ты еси Бог наш, Царь веков.

Мрак Закона сменило / светлое облако преображения: / в нем оказавшись, Моисей и Илия, / и пресветлой славы удостоившись, Богу возглашали: / "Ты – Бог наш, Царь веков!"

На стиховне стихиры, глас 2: Подобен: Доме Евфрафов:

Днесь Христос / на горе Фаворстей, / Адамово пременив / очерневшее естество, / просветив, Богосодела.

В сей день Христос на горе Фаворской, / изменив почерневшее Адама естество / и дав ему блистать, Божественным соделал.

Стих: Твоя суть небеса, / и Твоя есть земля:

Сиянием добродетелей / просвещшеся, вопием, / на горе святей зряще Божественное / Господне Преображение.

Сиянием добродетелей просветившись, мы взываем, / созерцая на горе святой / Божественное Господне Преображение.

Стих: Фавор и Ермон / о Имени Твоем возрадуетася:

Солнце убо, / землю уясняя, / абие заходит, / Христос же, со славою облистав на горе, / мир просветил есть.

Солнце, землю озаряющее, опять заходит; / Христос же, заблистав со славою на горе, / мир просветил.

Слава, и ныне: глас и подобен тойже:

Видеша на Фаворе / Моисей же и Илия / от Девы Отроковицы / Бога воплощаема, / человеком на избавление.

Узрели на Фаворе Моисей и Илия / Бога, от Девы-Отроковицы воплощающегося / смертным на избавление.

Ныне отпущаеши: Трисвятое: Пресвятая Троице. Отче наш: Яко Твое есть Царство: Отпустительный тропарь, глас 7: Преобразился еси на горе, Христе Боже: И прочее обычно. И отпуст.

© «Пасха.ru». При полном или частичном использовании материалов ссылка на «Пасха.ru» обязательна.

Яндекс.Метрика